برنامه ریزی به سبک زرافه برای سال 1401

120000 تومان

29 عدد در انبار

آیا فکر میکنید موفقیت براساس شانس و اقبال بدست میآید؟
آیا تصور شما از تمام آدمهای موفق این است که آنها یک شبه به موفقیت رسیده اند یا پدرو مادر ثروتمند و موفقی داشته اند. همه ی انسان ها دوست دارند که در زندگی موفق شوند و تحسین و توجه دیگران را به دست آورند. موفقیت زمان می برد و به تلاش و صبر نیاز دارد، در این راه شکست هم هست و باید بدانید که واکنش افراد نسبت به آن سرنوشت را رقم می زند.
اجازه بدهید نمونه هایی را برای شما مثال بزنیم.
شاید شما هم شنیده باشید که می گویند توماس ادیسون استاد آزمون و خطا بود، او درباره اختراع لامپ گفته که من فقط 10000 راه پیدا کردم که به درستی کار نمی کردند.
شکست های او به همین جا ختم نمی شود، در کودکی همه فکر می کردند که ادیسون کودن است و معلم ها به مادرش گفته بودند که در زندگی نمی تواند موفقیتی کسب کند چون در کلاس درس حواس پرت است. اما حالا ما می دانیم که او بزرگترین مخترع تاریخ است.
نقاشی های ونسان ونگوگ امروزه با قیمت های گزافی به فروش می رسند، چهار نقاشی او بیش از 100 میلیون دلار فروخته شده اند.
اما جالب است بدانید هنگامی که زنده بود کارهایش مورد انتقاد قرار می گرفت و به دلیل سرخوردگی بسیاری از نقاشی هایش را سوزاند و نابود کرد، اما پس از مرگ کار هایش مورد توجه قرار گرفتند و موفقیت های مالی زیادی را برای او به ارمغان آوردند.
نمونه های بسیار بیشتری از افرادی که تحقیر میشدند اما بر روی خواسته و ارزشهای خودشان متمرکز شدند وجود دارد.اما شما میتوانید در سایتهای مختلف درباره آنها بخوانید.
آنچه به ما مربوط است این است که ما از طریق سبک زندگی زرافه با شما سخن میگوییم و همانطور که میدانید هر فردی باید در خانه اش تصویری یا مجسمه ای یا قاب عکسی یا نمادی از زرافه داشته باشد تا به او یادآوری شود دورترها دیدنی تر، زیباتر و شگفت انگیزتر است وباید با امید و تلاش به آن نقطه از تعالی و موفقیت رسید.
نام دوره: برنامه ریزی به سبک زرافه
نوع دوره: هدفگذاری
مدرس: الهام فرهمند
چه چیزهایی برای شرکت در دوره نیاز دارم
سن بیشتر از 14 سال
یک جعبه مدادرنگی دوازده رنگ
خودکار آبی و مشکی
خط کش
پاک کن.