برنامه ریزی فردی به سبک زرافه ویژه 1401

120000 تومان

پیشرفت روزانه کوچک، در طولانی مدت منجر به نتایج خیره‌کننده خواهد شد. ( رابین شارما )

ناموجود

شناسه محصول: 25 دسته:

آیا تابحال به این نتیجه رسیده اید که چرا برنامه ریزی نمیکنیم؟

کارهای بزرگ با فورانی از انگیزش انجام نمیشوند، بلکه با کنار هم قرار گرفتن چیزهایی کوچک است که به سرانجام میرسند.  شما کارهای کوچکی که هر روز انجام می دهید، در ساختن زندگی بیشتر نقش دارند تا کارهای بزرگی که هرازگاهی انجام میدهید.
و  تفاوت انسانهای موفق و ناموفق این است که موفقها، کاری را که باید، در زمانی که لازم است، انجام میدهند؛ هر حس و حالی که داشته باشند.

همۀ ما دوست داریم با عرق ریختن کمتر، تقلای کمتر و زحمت کمتر، نتایج بهتری بگیریم. شاید از ارزش کارهای کوچک پیوسته و هرروزه آگاه نیستیم؛ یا راهش را نمیدانیم. شاید بارها شده در ابتدای صبح تصمیم گرفته اید یک روز دل انگیز و پربازده را آغاز کنید، اما وقتی روز به انتها رسیده، احساس کرده اید فعالیتهایتان و کارهایتان در آن روز بیشتر از جنس وقت کشی بوده تا کار مفید.ِ یا از جنس تند و تند کارهای فوری  بوده تا انجام کاری عمیق و باارزش. و حس خیلی بدی است که آدم احساس کند روزی بر او گذشته و کاری مفید نکرده است.

چه دلیلی باعث میشود ما یک زندگی بی نظم و بدون برنامه را دنبال کنیم و هرشب قبل خواب بر خودمان لعن و نفرین بفرستیم که آخر این چه زندگی ای است برای خودم ساخته ام.

هرچند هر انسانی دلایل خودش را برای عدم برنامه ریزی درست در زندگی اش دارد که اغلب هم غیرمنطقی و توجیه های ناخودآگاهی است اما شاید بتوان دلایل زیر را برای اینکه  ما برنامه ریزی نمیکنیم برشمرد.

1- ما از اینکه به زمان و مکانهای خاصی محدود شویم میترسیم. چون همیشه گزینه های مختلف و اغلب جذابی  توسط خانواده ،تبلیغات و دوستان  پیشنهاد میشود که باعث میشود ما نتوانیم به برنامه هایمان پایبند شویم.

2-ما میترسیم که اگر در طول برنامه مانند بسیاری از افرادی که در اطرافمان هستند از برنامه هایمان عقب بیفتیم دچار استرس شویم. بنابراین باید آمادگی اینرا داشته باشیم که ممکن است گاهی برنامه آنگونه که ما میخواهیم پیش نرود و ما مدتی به تمرکز و استراحت هم نیازمند شویم.اما قرار نیست ادامه ندهیم.

3- ما در برنامه ریزی هایمان علایق اطرافیان را درحالی که اصلا مورد علاقه ما نیست مورد توجه قرار میدهیم و این باعث بی انگیزگی ما میشود ما در این دوره یادخواهیم گرفت به برنامه های دیگران بگوییم به برنامه های خودشان نقل مکان کنند و زمان ما را آزاد بگذارند تا علایق خودمان رادر برنامه هایمان بگنجانیم.

4-وقتی صحبت از برنامه ریزی میشود ما فکر میکنیم باید کل روزخودرا درگیر رسیدن به هدف کنیم درحالیکه اصلا اینگونه نیست و در برنامه ریزی به سبک زرافه شما یاد خواهید گرفت که زندگی کنید،برنامه ریزی کنید، رشد و پیشرفت داشته باشید اما نه به هرقیمتی.

در ادامه ما با اشتباهاتی که بارها و بارها در مسیر برنامه ریزی مرتکب میشویم آشنا خواهیم شد.

این کارگاه 180دقیقه ای مناسب افراد بالای 14سال میباشد.

ظرفیت این کارگاه بیست نفر  میباشد.

جنسیت در این کارگاه مطرح نمیباشد.

این کارگاه در تاریخ 20 اسفند 1400 از ساعت 18 الی 21   در یزد برگزار میشود.

ساعت و مکان کارگاه یکهفته قبل از کارگاه از طریق سایت و پیج اینستاگرام و پیامک اطلاع رسانی میشود.(ما با شما در ارتباط هستیم)

از اینکه زرافه را در مسیر زندگیتان در سال 1401 انتخاب کرده اید به خودمان میبالیم.

و منتظر حضور گرم شما در این برنامه فوق العاده هستیم.